Detalii

Modificari legate de certificatul digital din dosarul contabil

15 Iun 2022NoutatiNexus ERPDosare Contabilev.22.7
Am adăugat în fereastra de editare a unui utilizator din aplicația NexusERP (v.22.7), pe pagina SPV, câmpurile "Certificat digital" și "Pin Smart card".
Odată cu această modificare au fost eliminate câmpurile cu același nume din modulul "Opțiuni dosar contabil", în locul acestora fiind utilizate cele setate pe utilizatorul conectat în aplicație.

Pentru a delimita mai bine accesul utilizatorilor la anumite operațiuni ce țin de modulele de la dosarul contabil, s-au introdus tot în "Optiuni dosar contabil", pe pagina "SPV ANAF" 4 campuri noi:
- Utilizatori extrase - au acces la extrasele de cont descărcate în modulul "Mesaje SPV ANAF"
- Utilizatori eFactura - au posibilitatea să trimită și să primească facturi și mesaje aferente facturilor, prin intermediul sistemului RO e-Factura.
- Utilizatori eTransport - au posibilitatea sa trimită solicitari e-Transport către ANAF
- Utilizatori declarații - au drept să depună declarații, să trimită solicitări SPV aferente declarațiilor, marcate anterior pe dosarul contabil, și să descarce răspunsurile pentru acestea.

La instalarea update-ului vor fi auto-populate câmpurile mai sus menționate, cu utilizatorii care au operat până acum în modulele de la dosarele contabile, astfel încât trecerea la noile modificări sa fie mai ușoară. Va fi necesara doar setarea manuala a certificatului pe utilizatori.

În plus s-a adăugat un asistent nou, "Adăugare drepturi utilizatori SPV ANAF", în modulul "Opțiuni dosar contabil", cu ajutorul căruia se pot acorda drepturi unui utilizator pe mai multe dosare contabile.